Thursday, November 25, 2010

Training jamming

Yea... yeaggghhhhh!!!!

Mungkin orang tak tau yang aku main untuk band tourism (tempat keje aku). Walaupun aku main lead guitar, tapi aku takde la teror mane. setakat goreng2 tu blh la, tapi xde la power. Klu orang terer tgk aku main, die anggap macam sampah je.....

tapi aku terus training, dah lame x terer2. xpe la, teruskan training. huhuhu.... mcm mane pun, aku puas main dgn band tourism ni. walaupun group kecik. politik tetap ade. pening kepale gua beb...

insyaAllah 26hb Nov 2010, akan ade show untuk Dinner Jasamu Dikenang kat Seri Pacific Hotel. so, sekarang ni tengah practice untuk show tu nanti. Harap-harap show tu berjalan lancar. Kalau ade amik gambar nanti aku upload la dlm blog ni. untuk kenang-kenangan.

ok, petang ni sambung jamm. jumpe nanti, beress.....

No comments:

Post a Comment